Klein - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Gert Jan en Aafke Faber en Tjepkema - WaarBenJij.nu Klein - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Gert Jan en Aafke Faber en Tjepkema - WaarBenJij.nu

Klein

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gert Jan en Aafke

20 Januari 2007 | Australië, Adelaide

Haay,

Donderdag zijn we in Adelaide aangekomen en het was een gigantisch verschil met Melbourne ( vergelijk Parijs met St. Anne ). Het is een mooie stad en leuke kroegjes.

We hadden besloten om nog even te gaan werken alles afgebeld en niks kunnen vinden!! BALEN!!

Hebben we een sms gestuurd naar onze vorige werkgever en die had wel werk voor ons dus morgenochtend vliegen we terug naar Melbourne en daar pakken we de trein naar Cobram!! We reizen wat af maar dan heb je ook wat.

Verders geen spannende dingen gebeurd dus hier houdt het weer op!!

Groetjes,

Gert Jan en Aafke

• 20 Januari 2007 - 14:04

Mem (Sjoerdje):

Je moet er wat voor over hebben, de pleziertjes moeten wel gefinancierd worden. Goed hoor.

• 21 Januari 2007 - 17:17

Tante Baukje:

Hoi daar
    Mooi dat jullie daar weer aan het werk kunnen.Je moet natuurlijk wel weer wat verdien voordat je naar Nieuw Zeeland gaat.
    Groetjes en xxxxxxxx tante Baukje

• 23 Januari 2007 - 18:34

Mem Cecilia:

Geweldig,dat jullie weer werk hebben gevonden,weer een zakcentje verdienen,en dan weer verder reizen,wens jullie veel werkplezier toe. en tot horens he. nog even dit er ligt sneeuw in ouwesyl. nu dikke tuut van mij hoi.

• 24 Januari 2007 - 12:40

Hendrike:

Hey Gert-jan en aafke,

Lekker bruin zijn jullie zeg!Daar kunnen wij niet aan tippen haha :). Er ligt hier een beetje sneeuw, maar het zal niet doorzetten met de winter, jammer genoeg.

Werkse!!

Veel liefs Hendrike

• 26 Januari 2007 - 21:35

Johannes:

hoi aafke en gertjan hier de groeten van hoit ik ben aan het oefenen voor myn computer cursus . groeten en veel plezier .

• 28 Januari 2007 - 16:05

Johan Van Tuinen:

Ik heb alle fotos even bekeken op jullie site geweldig mooi dat jullie zo genieten. Vriendelijke groeten van Johan en Nynke.

• 07 Februari 2007 - 18:01

Tante Nelly:

hoi
    aafke al weer iets spannends meegemaakt en hoe gaat het met jullie werk?hier hadden we vandaag een hagelbui verder alles oke gr jacob en nelly

• 12 Februari 2007 - 19:46

Ineke:

He Aussies,
    Straks weer op reis?! Ik weet niet of jullie nog een internetcafé tegenkomen, dan hopen we natuurlijk de laatste nieuwtjes te ontvangen. Het is hier belabberd, dus prijs je rijk met het mooie weer daar aan de andere kant ;-). De weergoden doen hier een wedstrijd over wie de meest vreselijke buien kan veroorzaken, het water/sneeuw en ijs komt hier telkens met bakken uit de hemel ;-(
    Enfin, heel veel plezier of Dolfin Island, hopelijk krijgen we daar prachtige foto's van te zien op deze site.
    O ja, nog even een politieke update:
    Er komt een kabinet van CDA, Christen Unie en PvdA, ze zijn het allemaal eens geworden en nu moet JP nog bekijken wie op welke post gezet moet worden. Waarschijnlijk wordt Wouter Bos minister van Financien, de rest weet ik nog niet. We houden jullie op de hoogte!

greetings,
    Ineke ut Suurtsjeburen

• 14 Februari 2007 - 19:01

Marika :

ooooo wat leuk dat jullie naar de australian open zijn geweest!!! leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken! Groetjes Marika

• 15 Februari 2007 - 19:45

Ineke:

Ja, ben ik weer. Ik bedoelde natuurlijk Kangeroo Island, want dat is waar jullie heen gaan (of nu al bijna zijn), ik hoop dat jullie snel weer eens kunnen internetten, dan horen/lezen we wel hoe het s=daar is. Op de plaatjes die ik op internet zag, is het werkelijk fantastisch!
    Het was overigens voor de verandering vandaag super zonnig en ze hebben ons nog twee droge dagen beloofd!! :-) Lekker toch, zien we daarna wel wat ons dan -letterlijk- weer boven het hoofd hangt.
    Ik moest vandaag trouwens naar Amersfoort, net thuisgekomen, de trein had dik een uur vertraging vanwege een ongeluk bij Utrecht in de buurt. Dus ik heb het nu wel weer gehad.
    Greetings ;-),
    Ineke

• 15 Februari 2007 - 20:52

Vrolijke Oele:

Ja efkes op Omrop Fryslan te jerren fon oa de oare kont fon de wereld...jim sieten lekker op it teraske om 22.00u mei twa oare pearke's ien de 25gr. En wie mar oant wurk. Ja de gek oan stekke is dot..groetnis fon oele heeg uut de beam!

• 15 Februari 2007 - 20:57

Dansende Opa:

Hebben we ook weer zo'n welçom's feestje int Bilt...lekker dansen en swingen..ik ben van de partij!Laat ze verrassen!