Alweer???? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Gert Jan en Aafke Faber en Tjepkema - WaarBenJij.nu Alweer???? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Gert Jan en Aafke Faber en Tjepkema - WaarBenJij.nu

Alweer????

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gert Jan en Aafke

15 Mei 2007 | Australië, Brisbane

G'day mates,

Hier alweer een berichtje van ons!!! Op dit moment zijn we voor een dagje in Brisbane, wat een luxe he...

We zijn nog steeds druk aan het werk, bloemkool, sla, broccoli, watermeloenen, suikerbieten en de tomaten natuurlijk!! Het is wel leuk zo elke dag een andere job!

Vandaag hebben we lekker vrij en ook morgen, vanwege de droogte groeit de groente niet.

Zondag waren we ook in Brisbane en hebben we samen met een duits meisje een tour geboekt naar Fraser en the Whitsunday Islands!! En dat moet echt een paradijs op aarde zijn!!! Ik denk dat je bij google wel wat foto's kunt opzoeken van deze eilanden!! Vandaag zijn we weer in brisbane om onze tickets op te halen!!

Volgende week dinsdag vertrekken we naar Rainbow beach en vandaar naar Fraser Island!! Om na anderhalve week weer terug te keren naar Gatton!!!

Voor de verandering maar eens wat korter!!! Voor de mensen die de foto's nog niet hebben gezien, ze staan bij het vorige verhaal!!!!!!!

Dikke tut,

Gertjan en Aafke

• 17 Mei 2007 - 10:43

Lotte:

Ik wist niet dat er nog meer Nederlanders zo gek waren om naar Gatton te gaan! Ik zit op de UQ campus bij Gatton sinds een week.. Als jullie het leuk vinden een keer te meeten kunnen jullie me vinden op lottevanrooijen.waarbenjij.nu!

Groetjes

• 19 Mei 2007 - 05:36

Mem C .:

heb Fraser en the Whitsunday Islands op internet gezocht. nu het lijkt een geweldig eiland, met witte stranden, en helder blauw water. nu wens jullie een fijne trip toe, en maak maar veel foto"S.
    dan kunnen wij ook een beetje mee genieten. gr mem en heit faber.

• 19 Mei 2007 - 08:17

Hendrike Rodenhuis:

Hey Gert-Jan en Aafke,
    Leuk om weer even wat te lezen.Leuk zeg, even een tour boeken. Ik wens jullie daar veel plezier. Ik zal vanmiddag even naar Jurjen z'n voetballen, want ze kunnen promoveren!!Dus wel spannend.
    Veel liefs Hendrike

• 21 Mei 2007 - 19:01

Ineke:

:-) WAUW ... :-)

Ik heb idd net ff gegoogled en het is werkelijk amazing, prachtig. Ik hoop dat jullie lekker genieten van deze vakantie (als ik het zo mag noemen) en maak vooral mooie foto's en een hoop lol! Denk je er trouwens wel om dat je niet alles door de lens gaat bekijken, want in het 'echt' is het altijd nog mooier.

groetnis ut Suurtsjeburen,
    Ineke en de rest

Ps. Wij zijn afgelopen weekend ook naar een werkelijk prachtig eiland geweest. We moesten samen met allemaal andere toeristen op een enorme boot. De hele reis duurde al met al ruim 2 uren. Het is echt een aanrader, je kunt het ook even googelen, zodat je zelf kunt zien hoe leuk het er wel niet is.

Had je al geraden waar we zijn geweest ;-) ;-)

idd, Texel

HAHA :-)

• 22 Mei 2007 - 01:51

Lotte:

Hoi,
    ik ben zelf waarschijnlijk ook niet altijd hier omdat ik voor wat experimenten naar andere plaatsen moet, maar we zullen vast een keer in dezelfde tijd in Gatton zijn! Mn mail is lottevrooijen@hotmail.com, laat maar wat horen als jullie terug zijn.Veel plezier op de Whitsunday Islands, het moet heel erg mooi zijn!!

Groetjes

• 22 Mei 2007 - 17:52

Ineke (Heerenveen):

Leuk om zo nu en dan even wat van jullie reis te lezen, blijven we allemaal op de hoogte. Veel plezier.
    Groetjes Ineke Jan Nienke en Niels

• 30 Mei 2007 - 11:00

Marika:

Wat leuk om weer te lezen en wat doen jullie leuke dingen!!!! De zon schijnt hier nu ook tussen de wolkjes door. Nelline is alweer 8 maanden en rolt de kamer door. Groetjes uit Heerenveen, Wouter, Marika en Nelline

• 02 Juni 2007 - 21:31

Tante Nelly:

hoi aafke nog even een berichtje wij gaan morgen met vakantie maar weer naar frankrijk ,rienk was vandaag jarig dus daar allemaal naar toe hier is alles oke ik hoop bij jullie ook tot mails gr ome jacob en tante nelly